Garantia produselor achizitionate de pe site-ul EchipMont.ro este in conformitate cu drepturile consumatorului din legea 449/2003, modificata prin Ordonanta nr.9/2016, si O.G. 21/1992 din Romania. Garantia intra in vigoare de la data de la care s-a achizitionat produsul si este valabila numai impreuna cu bonul si/sau factura emisa pentru achizitie.
Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia de catre client a produselor se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care pachetul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit prin Fan Curier la adresa: EchipMont, Ploiesti, Hortensiei, nr,781A, tel. 0720 009 316, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre client, urmand ca S.C. LIVETECH S.R.L. sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului.
Trimiterea produselor defecte se face dupa ce urmati pasii de mai jos:
Pasul 1
Repararea Produsului
Termenul de reparatie este de 15-30 zile.
Reparatia / Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
S.C. LIVETECH S.R.L. este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost utilizate sau depozitate in mod necorespuzator, folosite in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate si vandute.